dissabte, 25 de gener del 2014

El meu primer apunt

Fa avui exactament set anys.

Llavors, entre altres coses vaig deixar escrit:


"(...) I bé, no m'assemblo ni de bon tros al protagonista, però em considero això: un home tranquil. Hi haurà moments de més activitat, de més tensió i resultats que no es desitgen, però l'important és no perdre la calma, el senderi (quina paraula més oblidada de l'ús  quotidià) i saber on tenim el Nord.
Parlarem d'aquelles petites coses de les que no fem cas durant el dia i que trobem a faltar quan no hi són: el somriure d'un nen, el passeig d'aquell avi que veiem cada dia, el raig de sol que entra per la tarda, la tassa de te al cantó de l'últim llibre que hem comprat... Però també opinarem, d'actualitat i de quotidianeïtat, d'art i literatura, i fins i tot intentaré incloure alguna crònica. A veure què tal sortirà.(...)"

Són, doncs, set anys de blogger i poc menys de 400 escrits publicats, 13.000 visites comptabilitzades des de juliol de 2010 i... Que vanitós! 
 
Per cert, que ningú cerqui l'escrit citat per aquí. Vaig començar amb un altre servidor i vaig penjar-hi 118 escrits. El 119 era molt dur, excessiu...