dijous, 30 de gener del 2014

Bo? Bonic? Barat?

Fa un parell d'anys vaig anar de rebaixes. Necessitava unes sabates noves. 

En un centre comercial vaig trobar el que em semblava que serien unes sabates confortables, de caràcter informal i que podria dur tot l'hivern. I el preu era boníssim! 

Dos anys més tard se n'ha després part de la sola, la pell (sintètica) està fragmentada i n'ha caigut algun bocinet. 
No serveixen ni per anar a l'hort a plantar calçots!
L'inconvenient de comprar barat.



L'altre dia vam dinar amb els meus pares. 
La meva mare va comentar-nos que el setembre s'havia inscrit a un curs de manualitats (sempre li ha tirat aquest tema) organitzats sota l'empara de l'ajuntament de Girona a la seva xarxa de centres cívics, amb un preu mòdic.

Passats quatre mesos des de l'inici del curs ella i les seves companyes se sentien estafades: cada setmana iniciaven un nou projecte, que quedava inacabat, amb la consegüent despesa en material, avisos contradictoris...
L'inconvenient d'anar a cursos barats.


Els testos s'assemblen a les olles... Per tant ja veig que tinc a qui assemblar-me.