dissabte, 13 de juliol del 2013

Non paenitet

M'agrada escriure. 

Per a mi és la millor forma d'expressar-me, ordenant les idees, triant les paraules més adients i, també, deixant constància d'alguna manera d'allò que sento i penso en un moment determinat. 

Els meus textos, es tracti de cartes, diaris, bitàcoles o el que sigui, són fruit d'unes circumstàncies, pensament i actitud concretes. No he sobreescrit, ratllat, ni estripat planes quan ho he fet en llibreta ni tampoc modificat o esborrat posts
En conseqüència i per coherència personal assumeixo, com he anat fent la meva "producció", no en puc renegar. Que m'agradi escriure no vol dir que a d'altres els hagi d'agradar necessàriament el que escric, no ho demano i són ben lliures de llegir-ho.

Com vaig publicar fa un temps (aquí):

SCRIPTA MANENT.

                                                                                                                                                                 

* Tractatus logico-philosophicus, de Ludwig Wittgenstein Lectura pendent, com altres. Almenys jo ho reconec.